Jak řeší radnice dopravní obslužnost Prahy 13?

Autobusová linka 142 často nedodržuje příjezdové časy. Jak řeší radnice dopravní obslužnost Prahy 13?
Problémy s nepravidelným provozem některých linek nejsou příjemné a netýkají se bohužel jen linky 142, ale i některých dalších podobných linek nejen na našem území. Komplikace jsou zpravidla dány silnou automobilovou dopravou či jsou způsobeny probíhajícími stavebními pracemi a souvisejícími výlukami. Linka 142 jezdí do oblasti sídliště Velká Ohrada od 7. dubna 2015 s otevřením nového úseku metra A do Nemocnice Motol. Praha 13 tehdy velice silně negovala některá dopravní opatření. K některým našim požadavkům bylo nakonec přihlédnuto ještě před zprovozněním metra, jiné požadavky byly zrealizovány s následným vyhodnocením provozu. Co se týče linky 142, mohu potvrdit, že zaznamenáváme četné negativní reakce na její zpožďování. S organizací ROPID, která je správcem Pražské integrované dopravy, o problémech se zpožďováním linky 142 intenzivně jednáme. Podle poslední informace ROPID zvažuje možnost rozdělení linky 142 na Velké Ohradě do dvou linek: polookružní linku 142 na trase Nové Butovice – Velká Ohrada – Malá Ohrada – Nové Butovice a linku 225 na trase Velká Ohrada – Nádraží Veleslavín. Vše však je odvislé od kapacitního odstavu autobusů ve smyčce Velká Ohrada. S organizací ROPID a Dopravním podnikem ještě projednáme možnost nasazení kloubových autobusů na lince 142 pro zvýšení její přepravní kapacity.